Aktywność Tożsamość - Podsumowanie projektu Stowarzyszenia IMPULS

Na zaproszenie Polickiej Inicjatywy Społecznej "IMPULS" w dniu 7 stycznia 2010 roku kilka osób PKC "Sama Rama" wzięło udział w koncercie zespołu "CHORZY NA ODRĘ". Impreza odbywała się Klubie Nauczyciela w Policach. Towarzyszyła mu wystawa fotograficzna "Aktywni w obiektywie". Oba wydarzenia kulturalne realizowane były w ramach kampanii "AKTYWNOŚĆ = TOŻSAMOŚĆ".

Jak łatwo się domyślić wystawa był pokłosiem wcześniejszego spotkania, a mianowicie 24 października 2009 r. kiedy to w scenerii osiedla "Police Stare Miasto" odbył się plener fotograficzny. Prowadzenie warsztatów i pleneru fotograficznego zawdzięczamy polickiemu fotografikowi Tomaszowi Łój. Celem pleneru było również zaprezentowanie różnych sfer działalności organizacji pozarządowych.

Odgrywając krótkie scenki aktorzy teatru "Abanoia" prezentowali m.in. pomoc społeczną, ochronę zdrowia, turystykę, kulturę i sztukę, opiekę nad zwierzętami, sport. Z zebranych materiałów w 2010 roku powstanie także przewodnik po organizacjach pozarządowych z terenu Powiatu Polickiego.

Koncert przyciągnął dość liczną policką młodzież skupioną właśnie w organizacjach pozarządowych jak i seniorów jednak akustyka sali Klubu Nauczyciela nie nadaje się do tego typu muzyki co psuło wszelkie zamierzenia organizatorów imprezy.

(wig)