Aktywność=Tożsamość - zaproszenie Stowarzyszenia IMPULS Police

Na zaproszenie Polickiej Inicjatywy Społecznej "IMPULS" w dniu 7 stycznia 2010 roku kilka osób PKC "Sama Rama" wzięło udział w koncercie zespołu "CHORZY NA ODRĘ". Impreza odbywała się Klubie Nauczyciela w Policach. Towarzyszyła mu wystawa fotograficzna "Aktywni w obiektywie". Oba wydarzenia kulturalne realizowane były w ramach kampanii "AKTYWNOŚĆ = TOŻSAMOŚĆ".

plakat.JPG

Jak łatwo się domyślić wystawa był pokłosiem wcześniejszego spotkania, a mianowicie 24 października 2009 r. kiedy to w scenerii osiedla "Police Stare Miasto" odbył się plener fotograficzny. Prowadzenie warsztatów i pleneru fotograficznego zawdzięczamy polickiemu fotografikowi Tomaszowi Łój. Celem pleneru było również zaprezentowanie różnych sfer działalności organizacji pozarządowych.

1.jpg
2.JPG
zdj.%203.JPG

Odgrywając krótkie scenki aktorzy teatru "Abanoia" prezentowali m.in. pomoc społeczną, ochronę zdrowia, turystykę, kulturę i sztukę, opiekę nad zwierzętami, sport. Z zebranych materiałów w 2010 roku powstanie także przewodnik po organizacjach pozarządowych z terenu Powiatu Polickiego.

Zdj.%204.JPG
5.JPG
6.JPG

Koncert przyciągnął dość liczną policką młodzież skupioną właśnie w organizacjach pozarządowych jak i seniorów jednak akustyka sali Klubu Nauczyciela nie nadaje się do tego typu muzyki co psuło wszelkie zamierzenia organizatorów imprezy.

(wig)