Dzień Stowarzyszeń w Eggesin

W sobotę 5 września 2015 r. na zaproszenie Winfrieda Zimmermanna udaliśmy się rowerami w siedmioosobowym peletonie do Eggesin by wziąć udział w imprezie pod hasłem "Tag der Vereine in Eggesin" czyli Dzień Stowarzyszeń miasta Eggesin. Tam czekały na nas też na rowerach Ula i Kamila reprezentujące Urząd Gminy Police.

1.JPG
2.JPG
3.JPG
4.JPG

Na miejsce zbiórki wszystkich Stowarzyszeń zaproponowano Plac Róż przed kościołem parafialnym skąd po uformowaniu kolumny w asyście grupy fanfarzystów i Schalmeinkapelle z Altwarp rozpoczął się wspólny przemarsz przez miasto.

5.JPG
6.JPG
7.JPG
8.JPG
9.JPG
10.JPG
11.JPG
12.JPG

Po dotarciu wszystkich grup do wielkiego namiotu, na przedmieściu, głos zabrał burmistrz miasta Dietmar Jesse, który uroczyście otworzył 49 Randowfesttage. W dalszej części zasygnalizowano 20 lecie współpracy Stabskompanie i 41 Panzergrenadierebrigade.

12a.JPG
13.JPG
14.JPG

Po części oficjalnej zaproszono wszystkich na grochówkę serwowaną z kuchni polowej, a potem odbyła się prezentacja poszczególnych Stowarzyszeń. O działalności Samej Ramy z pomocą Uli i Asi opowiedział Andrzej. Wypowiedź cieszyła się dużym aplauzem.

15.JPG
16.JPG
17.JPG

Prezentacja organizacji społecznych, których w tym mieście jest około pięćdziesięciu praktycznie zakończyła poranne uroczystości. Nie czekaliśmy na część wieczorną choć organizatorzy zapraszali na występ Clubdiskothek z Torgelow i gwiazdy wieczoru "Nino de Angelo", przed nami był jeszcze do pokonania dystans 51 km do Polic.

19.JPG

(gosia.n)
(snowicki)