"Enigma" i rowery

"W mieście, na wsi i w plenerze każdy Polak na rowerze", pod takim hasłem w czwartek 01 marca 2012 r. nastąpiło otwarcie nowego sklepu rowerowego w Policach. Rowery "NA KAŻDĄ KIESZEŃ" na policki rynek wprowadza firma zajmująca się dotychczas sprzedażą komputerów, skuterów i quadów.

1.JPG

W sprzedaży już od pierwszego dnia pełen asortyment akcesorii rowerowych, rowery typowe i rowery wyczynowe, BMX oraz rowery elektryczne. Uroczystość otwarcia, na którą byli zaproszeni członkowie "Samej Ramy" odbyła się niestandardowo. Zamiast przecięcia symbolicznej wstęgi przepiłowano szprychę rowerową. Była lampka szampana i trochę słodkości.

2.JPG

Pierwszym klientem był pan Mateusz Zając, który zakupił córce tak polecany, szczególnie dla dzieci - kask rowerowy.

3.JPG

Sklep mieści się w Policach przy ul. Przyjaźni 29/31c (wieżowiec za pocztą) obok sklepu komputerowego. Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 18:00, a w sobotę w godz. 10:00 14:00. Wiele informacji można uzyskać na stronie: www.enigmapolice.pl lub pod tel. 91 333 13 14, 502 445 644. W najbliższym czasie przewidywane jest uruchomienie serwisu rowerowego i drobnych napraw.

(wgaw)