Hubertus, czyli pogoń za lisem 2015

Rzęsisty nocny deszcz i mglisty poranek 7 listopada 2105 nie zniechęcił cyklistów i na zaproszenie klubu "Szczecin na Rowerach" dość liczną grupą stawili się pod Pomnik Czynu Polaków na szczecińskich Jasnych Błoniach. Skąd po wykonaniu pamiątkowego zdjęcia peleton ruszył ścieżką rowerową w kierunku dzielnicy Szczecin-Głębokie.

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg

Po dotarciu na Polanę Sportową i omówieniu wszystkich zasad pogoni i poszukiwania lisa zwartą grupą ruszyliśmy na północ od Szczecina.

6.jpg
7.jpg
8.jpg

Po dotarciu na tereny leśne rozpoczęło się polowanie na lisa czyli szukanie ukrytej maskotki w warunkach terenowych. Warunkiem zabawy było to, że po znalezieniu go należało głośnym krzykiem oznajmić zakończenie polowania.

9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg

Po dokładnej penetracji terenu udało się to Grzegorzowi Jackowskiemu, który został okrzyknięty Królem Polowania. Natomiast Wicekrólem został Arkadiusz Burzyński. Wielu szukających znalazło w lesie rude tasiemki, one też były ważnym elementem tej imprezy.

14.jpg
15.jpg
16.jpg
17.jpg

Po odtrąbieniu zakończenia polowania przez Lecha Jewtuszko pełna grupą udaliśmy się do przyjaznej rowerzystom Gospody Lawendowa do pobliskiego Tanowa by pod dachem wielkiego namiotu dokonać wręczenia nagród.

18.jpg
19.jpg
20.jpg
21.jpg

Przy gorącym żurze, pieczonych kiełbaskach i wesołej atmosferze udekorowano medalami, pucharem i okolicznościowymi dyplomami głównych bohaterów imprezy. PKC "Sama Rama" została uhonorowana "Srebrną Szprychą" za wieloletnią współpracę z e "Szczecinem na Rowerach".

22.jpg
23.jpg
24.jpg
25.jpg
26.jpg
27.jpg
28.jpg
29.jpg
30.jpg
31.jpg

Biesiada trwała do późnych godzin. Poprawiająca się pogoda sprawiła, że część rowerzystów postanowiło odwiedzić TOEE w Zalesiu i Rezerwat Ornitologiczny "Świdwie".

32.jpg
33.jpg
34.jpg
35.jpg
36.jpg
37.jpg
38.jpg

(wgaw)
(lech)
(newsbike)