II Charytatywny Turniej w Kręgle

Na zaproszenie Joanny Cicheckiej - Prezydenta polickiego Lions Club wzięliśmy udział w II Charytatywnym Turnieju w Kręgle zorganizowanym w niedzielę, 13 grudnia 2009 r. przez Lions Club Police i Kręgielnię Strike Bowling w Policach. Do turnieju zgłosiło się 19 zespołów. Nasze dwa zespoły PKC "Sama Rama" i "Rodzina Ziemniewiczów" stanęły w szranki zmagań już po raz drugi.

1.jpg

Było trochę emocji zwłaszcza, że na sąsiednim torze startował Starosta Powiatu Polickiego Leszek Guździoł wraz ze swoją ekipą. Oprócz rzucania kulą w kręgle było tu jeszcze kilka innych atrakcji m.in. Studio "MiwaArt Metamorfozy" przygotowało specjalną loterię, w której do wygrania było m.in.: strzyżenie, manicure, maseczka regenerujące na włosy, masaż dłoni, uczesanie, makijaż, sesja fotograficzna czy malowanie paznokci. Na zwycięzców czekały puchary oraz dyplomy i cenne nagrody rzeczowe. Dodatkowo dla trzech pierwszych drużyn Kręgielnia Strike Bowling Police ufundowała jako nagrodę godzinę gry.

2.JPG
3.JPG
4.JPG
6.JPG

Ale walka z kręglami była najważniejsza. Po zakończonej rundzie spotkań nie było źle: Bols - 514 punktów, Pawlikowicz i synowie - 487 punktów, Faceci w czerni - 477 punktów, Magnolia - 450 punktów, FC Balony - 446 punktów, Lastrico - 355 punktów, Sama Rama 316 punktów, Mistrzowie - 303 punkty, Rodzina Z. 210 punktów. Do turnieju zgłosiła jeszcze 18 i 19 drużyna - Rzemiosło Polic.

7.JPG
8.JPG
9.jpg
10.jpg

W rezultacie nasze drużyny zajęły 13 miejsce - "Sama Rama", a 16 lokatę Rodzina Z.Nasza Krystyna Ziemniewicz otrzymała nagrodę specjalną "Najlepiej zapowiadający się zawodnik".Do godziny 12:00 udało się zebrać kwotę w wysokości: 1745 zł, a godzinę później Studio MiwaArt Metamorfozy przekazało kwotę 750 zł z przeprowadzonej loterii na rzecz zakupu samochodu dla Polickiego Hospicjum, co daje ogólną kwotę 2495 zł.Kolejny Turniej w Kręgle odbędzie się w styczniu z okazji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - czas już rozpocząć treningi.

(wig)