III Rajd Rodzinny Kwiecień 2006

W sobotę, 29 kwietnia 2006 roku Ośrodek Sportu i Rekreacji w Policach zorganizował III Rodzinny Rajd Rowerowy. Ponad 30 osobowa grupa uczestników spotkała się przed godziną 1000 na terenie Kompleksu Rekreacyjno - Sportowego przy ulicy Piaskowej w Policach. Po przywitaniu uczestników przez organizatorów oraz burmistrza Gminy Police, uczestnicy Rajdu wyruszyli na trasę prowadzącą leśnymi duktami Puszczy Wkrzańskiej.

1.JPG

Trasa Rajdu wiodła obok Dębów Bogusława X, jeziora Gorlickiego przez Przęsocin.

2.JPG
6.JPG
4.JPG
5.JPG
6.JPG
7.JPG

W trakcie rajdu organizatorzy przewidzieli dwie 10 minutowe przerwy na odpoczynek. Po ponad dwugodzinnych zmaganiach w terenie, uczestnicy Rajdu, cali, zdrowi i w znakomitych nastrojach dotarli do miejsca skąd wyruszali. W Kompleksie Rekreacyjno - Sportowym OSiR na wszystkich uczestników czekał gorący posiłek w postaci kiełbaski z grilla oraz herbaty. Po chwili wytchnienia, organizatorzy zaprosili uczestników Rajdu do udziału w rowerowych konkurencjach sprawnościowych. Odbyły się trzy konkurencje, przeznaczone dla najmłodszych i nieco starszych uczestników. W pierwszej konkurencji - Wyścigu Rowerowym dla Najmłodszych I miejsce zajęła Adriana Martin, II miejsce zajął Paweł Licbarski, III miejsce Dawid Bulak. Druga konkurencja kierowana do nieco starszych rajdowców to Slalom Między Pachołkami. W tej konkurencji triumfował Romuald Radziewicz przed Jarosławem Flakiem i Joanną Cichecką. Przejazd Tunelem na czas był ostatnią rowerową konkurencją sprawnościową. Zwyciężył w niej Łukasz Skrocki, drugie miejsce zajął Arkadiusz Martin a trzecia była Anna Radziewicz.

8.JPG
9.JPG
10.JPG

Po rozegraniu konkurencji, Burmistrz Gminy Police Władysław Diakun wręczył wszystkim uczestnikom sportowych zmagań nagrody. Na zakończenie Rajdu każdy z uczestników otrzymał od organizatorów specjalnie z tej okazji przygotowany pamiątkowy dyplom uczestnictwa oraz znaczek okolicznościowy.

(wig)