IV Ćwierćmaraton Bielika

Niedzielny poranek 31 maja 2015 po sobotniej burzy z solidną ulewą witał nas pięknym słońcem. W obawie przed wielkimi kałużami część uczestników "Samej Ramy" zrezygnowała z udziału w IV Ćwierćmaratonie Bielika. Jednak nie wszyscy bo na starcie w Siadle Dolnym stanęło 215 biegaczy, 60 chodziarzy i 140 rowerzystów. Właśnie w grupie rowerzystów nowością w tym roku były dwie osobne konkurencje. Można było ścigać się, albo przejechać się rekreacyjnie bez pomiaru czasu.

1.JPG
2.JPG
3.JPG

W imprezie tej nasi członkowie startowali już po raz czwarty, choć tym razem w skromnej obsadzie (bez osoby fotografującej). Warto tu przyjeżdżać, bo Ćwierćmaraton Bielika uznany został za najpiękniejszą imprezę biegowo-rowerową w okolicach Szczecina. Malownicza jedenastokilometrowa trasa biegnie przez Dolinę Dolnej Odry przez Moczyły i okolice Kamieńca a kończy się metą w przygranicznym Pargowie.

4.JPG
5.JPG

Na mecie w Pargowie dla wszystkich uczestników oraz ich rodzin przygotowano liczne atrakcje. Oprócz stanowisk gastronomicznych przygotowano wiele bezpłatnych atrakcji dla dzieci i młodzieży. Najwięcej braw otrzymał Piotr Bielak, rowerzysta z Lublina, który pokazał prawie godzinny trial rowerowy.

6.JPG
7.JPG
8.JPG
9.JPG
10.JPG
11.JPG

Spotkaliśmy tu wielu znanych mieszkańców naszego miasta biegową rodzinę Ufniarz, naszą Marzenkę, pogratulowaliśmy zwycięstwa Zbyszkowi Pokrzywińskiemu i ruszyliśmy w drogę powrotną do Polic.

12.JPG
13.JPG

Inna część naszych kolegów uczestniczyła w Wielkim Pikniku Pasji na Jasnych Błoniach. Ideą tej imprezy było zaprezentowanie mieszkańcom Szczecina oraz przybyłym gościom bogatego dorobku i potencjału szczecińskiego Sektora pozarządowego.

14.JPG
15.JPG

W trakcie Imprezy odwiedziliśmy blisko 150 szczecińskich organizacji pozarządowych, którzy na stoiskach, na scenie i na terenach zielonych prezentowali swoją działalność oraz zachęcali do podejmowania różnych form aktywności.

16.JPG
17.JPG
18.JPG
19.JPG
20.JPG
21.JPG

Niektórzy w tym dniu stali się prawdziwymi orędownikami idei, z którymi wcześniej ich nie kojarzyliśmy.

22.JPG
23.JPG

(wgaw)
(przecław24)
(jacek)
(andrzej)
(micolski)

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License