Kolarskie zakończenie sezonu 2011

Na zaproszenie szczecińskich klubów turystyki kolarskiej PTTK "88" i "Neptun" policka "Sama Rama" udała się w dniu 13 listopada 2011 r. do Bartoszewa. Tu o godz. 11:00 w warunkach dość chłodnej aury spotkało się blisko 50 rowerzystów.

1.JPG
2.JPG
3.JPG

Od Bartoszowa już zwartą grupą przez Rzędziny udaliśmy się na polanę rekreacyjną do miejscowości Buk. Zapłonęło ognisko, w którym zziębnięci cykliści piekli kiełbaski i inne wiktuały oraz raczono się gorącą herbatką.

4.JPG
5.jpg

Po rozgrzaniu organizmu organizatorzy przygotowali kilka konkursów sprawnościowych. Policzanom najlepiej wiodło się w "żółwiej jeździe", którą wygrał Janusz Mielianiec, a w "pong pongu na uwięzi" najlepszy wynik uzyskała Grażyna Kowalska.

6.jpg

Na zakończenie imprezy organizatorzy wręczyli zwycięzcom konkursów nagrody a wszyscy uczestnicy otrzymali pamiątkowe plakietki.

7.jpg

Trasę powrotną wybraliśmy przez uśpiony o tej porze roku Rezerwat Ornitologiczny "Świdwie" i około godz. 15:00 byliśmy już w Policach.

Był to nasz ostatni rajd rowerowy w 2011 r. Od przyszłego weekendu będziemy już wędrować pieszo.

(fam_kashmir + miza61)