Kolarskie zakończenie sezonu 2012

Na zaproszenie Regionalnej Komisji Turystyki Kolarskiej PTTK w Szczecinie i osobiście Prezesa Kolarskiego Klubu Stoczniowego Neptun - Kazia Matuszaka grupa członków PKC "Sama Rama" postanowiła wziąć udział w Kolarskim Zakończeniu Sezonu 2012.

W niedzielny poranek 18 listopada 2012 r. spotkaliśmy się pod pomnikiem Jana Pawła II by tym razem bez rowerów powędrować szlakami Puszczy Wkrzańskiej.

1.JPG

Puszcza już dawno przybrała barwy jesieni i zapraszała do wędrówki. Toteż poruszając się czerwonym szlakiem obrzeżami Siedlic dotarliśmy do głębokiego wąwozu strumienia Grzybnica. Tu mimo, że wędrujemy tym szlakiem często zauważyliśmy tablicę informującą o patronce wybudowanego tu nowego mostu, którą mianowano Katarzynę Horomańską. Pani Katarzyna to autorka programu gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wykorzystaniem psów.

2.JPG
3.JPG
4.JPG
5.JPG

Po zrobieniu kilku fotek ruszyliśmy dalej. Na dalszym odcinku czerwonego szlaku aktualnie prowadzone są zabiegi pielęgnacyjne związane z wycinką drzew, co sprawiało wiele kłopotów z pokonaniem trasy.

6.JPG
7.JPG
8.JPG

Minęliśmy Leśno Górne i dotarliśmy do siedziby WKŁ nr 272 "Słonka" w Starym Leśnie, gdzie aktualnie odbywała się impreza Zakończenia Sezonu 2012.

9.JPG
10.JPG

Przy płonącym ognisku, około stu uczestników piekło kiełbaski i inne wiktuały, brało udział w konkursach sprawnościowych i wymieniało poglądy na tematy turystyczne.

11.JPG
12.JPG

Warto nadmienić, że w konkursie rzutu podkową do celu najlepiej radzili sobie: Robert Bartoszewicz, Zygmunt Frąckowiak i Kazimierz Matuszak. Natomiast w rzutach kółkami na krzyżak czołowe lokaty zajęli: Zenon Nowak, Zygmunt Frąckowiak i Janusz Mielianiec. Zwycięzcy konkursów zostali obdarowani nagrodami a wszyscy uczestnicy imprezy otrzymali pamiątkowe plakietki.

13.JPG
14.JPG
15.JPG

Sama Rama po zaproszeniu wszystkich na kolejną wędrówkę, też pieszą, na Wieżę Quistorpa 25 listopada br., żółtym szlakiem udała się na przystanek, by powrócić do Polic.

16.JPG

(wgaw)
(marek)
(henia)
(stasiu)