Konferencja prasowa Marcina Lewandowskiego

Od turystyki rowerowej do biegania

27 października 2011 r. PKC "Sama Rama" została zaproszona do polickiego MOK-u na spotkanie konferencję prasową z Marcinem Lewandowskim i jego trenerem-bratem Tomaszem. Rodzi się pytanie co może łączyć cyklistów z mistrzem Europy na dystansie 800 m. Otóż obaj sportowcy zanim stanęli na bieżni byli współorganizatorami pierwszych Rodzinnych Rajdów Rowerowych w Policach.

Potem wraz ze wzrostem formy Tomek i Marcin Lewandowscy poświęcili się całkowicie osiąganiu najlepszych wyników w biegach na średnich dystansach. Przy tak wielkim zaangażowaniu zwycięstwa przyszły szybko.

Dzisiejszą konferencję zorganizował Urząd Miasta aby pogratulować Marcinowi wysokich wyników sportowych oraz podziękować za to, że mimo, iż aktualnie biega jako zawodnik "Zawiszy" Bydgoszcz, to nadal pamięta, że swoją karierę zaczynał tu w Policach i w miarę możliwości wraca w rodzinne strony.

1.JPG

Spotkanie otworzył Burmistrz Polic Władysław Diakun, który podziękował lekkoatletom za godne reprezentowanie naszego kraju a arenach biegowych świata. Marcin dziękując Burmistrzowi za gratulacje wręczył symboliczny prezent, jaki przywiózł z Korei. Burmistrz zrewanżował się również upominkiem.

2.JPG

W dalszej części spotkania bracia Lewandowscy odpowiadali na pytania uczestników konferencji. Dowiedzieliśmy się, że Marcin nie tylko osiągnął w roku bieżącym wspaniałe wyniki sportowe ale również obronił pracę magisterską. Później przyszła kolej na autografy.

3.JPG

Przypomnijmy, że Marcin Lewandowski to mistrz Europy w biegu na 800 metrów, jest czwartym zawodnikiem Mistrzostw Świata, uczestnik Igrzysk Olimpijskich, wielokrotny rekordzista i mistrz Polski, członek kadry olimpijskiej, od lat należący do światowej czołówki biegaczy. Ambasador marki POWERADE, członek Grupy Sportowej ORLEN, obecnie reprezentuje barwy Zawiszy Bydgoszcz.

(wgaw)