Masa Krytyczna w Szczecinie - luty 2013

W ostatni piątek miesiąca 22 lutego 2013 r. wieczorem po raz kolejny na zaproszenie Rowerowego Szczecina zameldowaliśmy się pod pomnikiem Colleoniego na pl. Lotników w Szczecinie. Sama Rama tym razem reprezentowana była skromnie.

1.JPG

Tuż przed godz. 18:00 zebrało się nas 40 - 50 rowerzystów. W trakcie zjeżdżania się uczestników tego lutowego spotkania zbierano zakrętki od napojów przeznaczone na wózek inwalidzki dla Adriana Nowakowskiego z Prawobrzeża. Nasi też się "dołożyli". Sprawdzano dość szczegółowo oświetlenie rowerów, a wszelkie usterki, szczególnie u młodszych cyklistów były usuwane "z marszu".

2.JPG
3.JPG
4.JPG
5.JPG

Wreszcie w asyście zmechanizowanych patroli policji peleton wyruszył na trasę. Jadąc od pl. Lotników i dalej ul. Jana Pawła II - Piłsudskiego - pl. Szarych Szeregów - Piastów - pl. Kościuszki - Krzywoustego - pl. Zwycięstwa - Brama Portowa - 3 maja - Dworcowa - Nabrzeże Wieleckie - Wyszyńskiego - Brama Portowa - Niepodległości - pl. Żołnierza Polskiego - Matejki - Piłsudskiego - pl. Rodła - Piłsudskiego - pl. Grunwaldzki - Jana Pawła II - ponownie powróciliśmy na pl. Lotników.

6.JPG
7.JPG
8.JPG

Tu wykonano rodzinne zdjęcie i zaproszono Panie na Rowerowe Święto Kobiet w sobotę 9.03.2013 o godz. 10:00 na plac Lotników. Będzie to impreza organizowana przez MAD BIKE. Natomiast wszyscy, niezależnie od płci będą mile widziani w dniu 15.03.2013 r. w Starej Komendzie, na pokazie slajdów z wyprawy rowerowej po Irlandii. Po tym komunikacie przy temp. - 5 oC uczestnicy Lutowej Masy Krytycznej rozjechali się.

9.JPG

(miza)
(studio na tandemie)
(SAM)