Mikołaje w Szkole Podstawowej Nr 3

Na prośbę dyrekcji Szkoły Podstawowej nr 3 w dniu 21 grudnia 2012 r. członkowie PKC Sama Rama, podobnie jak w latach ubiegłych wystąpili w roli Mikołajów. Tym razem byli bez rowerów. Tak na marginesie trzeba zaznaczyć, że z tą właśnie szkołą współpracujemy już od wielu lat. Pracujący tu nauczyciele Anetta Gawrońska, Krystyna Wilińska, Danuta Kozub czy Tadeusz Czubala oraz wielu innych uczestniczą w naszych imprezach ze swoją młodzieżą.

1.JPG

Toteż w rewanżu nasi działacze Tadeusz Bujnowski i Wiesław Gaweł występując w roli Mikołajów obdarowali tym razem blisko 500 uczniów drobnymi upominkami. Dzieci czekały na tą wizytę w poszczególnych salach lekcyjnych. W trakcie tych niecodziennych odwiedzin odświętnie ubrani prezentowali m.in. programy artystyczne, grały na instrumentach muzycznych oraz prezentowały swoje własnoręcznie wykonane prace o charakterze świątecznym.

2.JPG
3.JPG
4.JPG

Panie dyrektorki mogły też pochwalić się tym, że fundusze na prezenty wręczone przez Mikołajów tak naprawdę nie pochodziły w tym roku od sponsorów ale to głównie dzieci same na nie zapracowały. Potrzebne pieniążki uzyskały zbierając makulaturę, puszki po napojach i biorąc udział w licznych akcjach charytatywnych.

5.JPG
6.JPG

Mikołaje z "Samej Ramy" gratulują pomysłu gdyż o prawdziwych i bezinteresownych sponsorów na naszym rynku jest coraz trudniej. Wszystkie dzieci w towarzystwie Mikołajów w Sali Gimnastycznej szkoły obejrzeli Jasełka pod hasłem Europo nie możesz żyć bez Boga!  w wykonaniu samych uczniów klas trzecich.

7.JPG
8.JPG

(wgaw)