Mikołajowa Masa Krytyczna 2012
1.jpg

Grudniowa Mikołajowa Masa Krytyczna miała być ostatnią w historii naszej rzeczywistości, bowiem na 21 grudnia 2012 r. Majowie zapowiedzieli koniec świata. Jednak ich przepowiednia nie sprawdziła się i przy 6. stopniowym mrozie na pl. Lotników w Szczecinie, w piątkowy wieczór na zaproszenie Rowerowego Szczecina pojawiła się spora grupa ubranych na czerwono Mikołajów na swoich stalowych reniferach.

2.jpg
3.jpg
3a.jpg

Dopisali również i policjanci, którzy z kolei w srebrno-niebieskich radiowozach zapewniali bezpieczeństwo  w wędrówce rowerowej Mikołajów ulicami Szczecina.

4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg

Pokonując kolejne odcinki wyznaczonej trasy purpurowa kawalkada, w której jechało parę członków Samej Ramy z Bogusią w roli głównej dotarła pod wielką i pięknie oświetloną choinkę na Jasnych Błoniach.

9.jpg
10.jpg

Warto nadmienić, że nie tylko ważny był przejazd, również jak zawsze zbierano plastikowe nakrętki by przekazać je Adrianowi Nowakowskiemu z Prawobrzeża na jego upragniony wózek.

11.jpg

Na Jasnych Błoniach praktycznie zakończono grudniowe spotkanie Mikołajów, wykonano rodzinne zdjęcie i wymieniając zaproszenia na kolejne imprezy oraz składając sobie życzenia świąteczno-noworoczne powoli rozjeżdżano się do domów.

12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
17.jpg

(wgaw)
(adalbert)
(bogusia)
(wk 1)
(studio na tandemie)
(SAM)