Nowa książka o Policach

Na zaproszenie polickiej Biblioteki im. M. Skłodowskiej-Curie 12 stycznia 2012 r. osiem osób z "Samej Ramy" wzięło udział w spotkaniu promocyjnym książki pod red. Waldemara Potkańskiego "Police na przestrzeni dziejów". Geneza powstania tej pozycji zrodziła się po majowej konferencji poświęconej jubileuszowi 750 - lecia nadania praw miejskich Policom.

3.jpg

Spotkanie promocyjne przy licznie wypełnionej sali Działu Regionalnego Biblioteki otworzył Janek Matura, który przedstawił autorów poszczególnych rozdziałów książki. Z kolei redaktor pozycji dr W. Potkański poprosił ich o zabieranie głosu i podsumowanie treści zawartych w swoich referatach.

1.JPG

W dalszej części głos zabrali Witold Stefański główny inicjator przedsięwzięcia, Burmistrz Polic Władysław Diakun, red. Jan Antoni Kłys, Wiesław Gaweł a dyskusję zamknęła Dyrektor Biblioteki Wioletta Kołodziejczyk.

2.JPG

Po dyskusji autorzy "Polic na przestrzeni dziejów"  podpisywali czytelnikom swoją książkę. Wszystkich uczestników spotkania zaproszono do czytelni na kawę i ciasteczko.

Kolejne promocyjne spotkanie z książką tym razem Jana Kozińskiego odbędzie się 27 stycznia br. również w Dziale Regionalnym polickiej Biblioteki.

(wgaw)