Obchody Narodowego Święta Niepodległości 2015

Bardzo uroczyście obchodziliśmy 11 listopada 2015 r. Święto Niepodległości Polski. Z inicjatywy Leszka Jewtuszki z Klubu "Szczecin na Rowerach" został zorganizowany II Rajd Rowerowy "Szlakiem Niepodległości" na dystansie ponad 123 km (po tylu latach odzyskaliśmy niepodległość). Wśród ponad 40-tu uczestników nie mogło zabraknąć cyklistów "Samej Ramy". Trasa prowadziła po miejscach pamięci w strefie przygranicznej. Rajd zakończono już w ciemnościach pod Pomnikiem "Czynu Polaków".

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg

O godz. 11:00 w kościele pw. św. Kazimierza Królewicza w Policachzostała odprawiona uroczysta Msza św. w za Ojczyznę. Mszę celebrowaną przez ks. kan. Waldemara Gasztkowskiego i Honorowego Obywatela Polic ks. prałata Jana Kazieczkę uświetniły poczty sztandarowe polickich instytucji , szkół i organizacji społecznych.

6.JPG
7.jpg

Wieczorem w sali polickiego MOK-u Burmistrz Polic otworzył uroczysty koncert "Ułani, ułani" z udziałem Ewy Filipowicz i Chóru Cantore Iuvenum połączony ze wspólnym śpiewaniem pieśni patriotycznych. Z tej okazji został wydany III Śpiewnik Patriotyczny.

8.jpg
9.jpg

(wgaw)
(adalbert)
(grzegorz)
(gracjan)