Olek Doba napisał książkę

We wtorkowy wieczór 29 stycznia 2013 roku, na zaproszenie Burmistrza Polic do holu polickiego MOK-u przybyła pokaźna grupa ludzi, w tym aż 14 członków Samej Ramy. Magnesem, który przyciągnął tu wszystkich była promocja pierwszej książki Olka Doby „Olo na Atlantyku. Kajakiem przez ocean”.

1.JPG
2.JPG

Spotkanie tradycyjne otworzył specjalista od kontaktów z ciekawymi ludźmi - Janek Matura, który poprosił gospodarza wieczoru Władysława Diakuna o kilka słów komentarza na temat jeszcze cieplutkiego wydawnictwa.

3.JPG
4.JPG

Po nim nasz Olek, bohater autorskiego spotkania malował obraz 99 dób spędzonych w kajaku, na oceanie atlantyckim podczas niesamowitej i jakże trudnej do wyobrażenia wyprawy z Senegalu w Afryce do Brazylii w Ameryce Południowej.

5.JPG

Opowiadanie Olka poparte było biegnącym na ekranie filmem zrealizowanym przez kajakarza w trakcie podróży.

6.JPG

Mówiąc o swojej książce Olek skwitował ją krótko, iż jest to autentyczny, swoisty dziennik podróży, w którym opisywany jest każdy dzień wyprawy, szczegółowo i wnikliwie. Pisze też o osobach ważnych dla całości wyprawy i wspieraniu go w czasie jej realizacji. Jednak najważniejszą postacią w tym łańcuszku jest jego żona Gabi. Olek zaprezentował również swoje największe wyróżnienia jakimi został uhonorowany za całokształt osiągnięć na niwie wypraw kajakowych.

7.JPG
8.JPG

Po ponad półtoragodzinnym snuciu opowieści głos ponownie zabrał Burmistrz i lampką szampania wzniósł tost za pomyślność polickiego kajakarza i wszystkich, którzy przyczynili się do szczęśliwego zakończenia.

9.JPG

Organizatorzy wieczoru zaprosili wszystkich na kawę i ciasteczko a Olek zabrał się do podpisywania swojej książki. Kolejka po wpis była pokaźna. Autor miał więc pełne ręce roboty, którą przerywał by stanąć raz po raz do pamiątkowego zdjęcia.

10.JPG
11.JPG
12.JPG
13.JPG
14.JPG
15.JPG
16.JPG

Na koniec uchylił też rąbka tajemnicy, iż kolejna jego wyprawa przez Atlantyk i to już niebawem będzie miała miejsce w sierpniu 2013 roku. Wyrusza samotnie, w kajaku z Europy do Ameryki. O szczegółach powiemy w kolejnych komunikatach.

(wgaw)