VIII Piknik Organizacji Pozarządowych 2014

Po rocznej przerwie w sobotnie popołudnie 6 września 2014 r. już po raz ósmy odbył się „Piknik Organizacji Pozarządowych – Jesteśmy, Działamy”. Impreza miała podobny charakter jak dotychczas i miała na celu promocję działalności organizacji pozarządowych. W miasteczku piknikowym, które ponownie stanęło na terenie Kompleksu OSiR przy ul. Piaskowej w Policach i tym razem nie mogło zabraknąć pawilonu PKC „Sama Rama" i SE „Łarpia”. Otwarcia dokonał Burmistrz Polic Władysław Diakun, a prowadzenie imprezy powierzono Jankowi Maturze.

1.JPG
2.JPG

Lokalizacja naszego stoiska w pobliżu sceny, to sąsiedztwo polickiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku i Rady Osiedla nr 2 Policach. Prezentowane przez nas mapy-przewodniki: „Wędrówki Rowerowe wokół Zalewu Szczecińskiego” oraz folder „Łarpia” oraz wiele innych materiałów z zakresu ekologii i krajoznawstwa były magnesem licznie odwiedzających nas osób.

3.JPG
4.JPG
5.JPG
6.JPG

Oprócz wymienionych stoisk w pikniku uczestniczyło 21 organizacji i stowarzyszeń prezentujących swój dorobek.

7.JPG
8.JPG
9.JPG
10.JPG
11.JPG
12.JPG
13.JPG

Odwiedzający pawilony pikniku mogli nie tylko zobaczyć ale też wiele usłyszeć o polickich stowarzyszeniach podczas prezentacji na scenie. Właśnie te prezentacje przerywane były występami chórów oraz pokazami tanecznymi dzieci i młodzieży. Pani Helenka Pilarska - nasz skarbnik zaprezentowała swoje wiersze o rzece Łarpi.

14.JPG
15.JPG
16.JPG
17.JPG
18.JPG

O godz. 17:00 piknik zamknął swoje podwoje. Wspomniana roczna przerwa wcale nie popsuła jego atrakcyjności oraz przyjaznych stosunków pomiędzy wystawcami. Chce się więc powiedzieć - "Do zobaczenia za rok".

19.JPG
20.JPG

(wgaw)
(mah)