Polsko-Niemiecki Rajd Rowerowy Szlakiem Elizabeth

W sobotni poranek 9 czerwca 2018 r. na zaproszenie Pani Wójt Teresy Dery 17-sto osobowa grupa polickich cyklistów zjawiła się na Stadionie w Dobrej Szczecińskiej. Tu, po zapisaniu się na listę uczestników i wręczeniu okolicznościowych koszulek sportowych rozpoczęliśmy Polsko-Niemiecki Rajd Rowerowy Szlakiem Elizabeth.

1.JPG
2.JPG
3.JPG
4.JPG
5.JPG
6.JPG

Po wystąpieniu organizatorów i wykonaniu familijnego zdjęcia blisko 200 polskich i niemieckich rowerzystów stanęło na starcie do rajdu.

7.JPG
8.JPG
9.JPG

Ścieżkami rowerowymi w asyście Straży Gminnej, Policji i Straży Pożarnej pedałowaliśmy po strefie nadgranicznej gminy Dobra i gminy Blankensee.

10.JPG
11.JPG
12.JPG
13.JPG
14.JPG
15.JPG
16.JPG
17.JPG
18.JPG

Po prawie 13 kilometrowej przejażdżce znów powróciliśmy na stadion przy ul. Sportowej. Na wszystkich uczestników czekały pamiątkowe medale, gorący posiłek.

19.JPG
20.JPG
21.JPG
22.JPG

Potem, głównie dla dzieci rozpoczęły się zawody sportowe z nagrodami. Na marginesie trzeba powiedzieć, że organizatorami tej konkurencji byli strażacy z OSP Dobra i Wołczkowo.

23.JPG
24.JPG
25.JPG
26.JPG

Tu też Pani Sekretarz Rozalia Adamska serwowała znakomity tort, który był tak duży, że zapraszano po dokładkę.

27.JPG
28.JPG
29.JPG

Warto zaznaczyć, że impreza toczyła się przy upalnej pogodzie, dlatego wracając do domu na chwilę usiedliśmy na ławeczce przy patronce dzisiejszej imprezy Elizabeth von Ramin.

30.JPG

(wgaw)
(marekz)
(micolski)