Nasze propozycje na miesiąc

PAŹDZIERNIK 2018

Prosimy o zarezerwowanie sobie czasu na sobotę, 06 października br. W tym dniu odbędzie się Polickie Święto Pieczenia Ziemniaka z metą na terenie Ośrodka OSiR w Trzebieży. Mamy przydzielony autobus, który zawiezie uczestników imprezy do Trzebieży. Autobus będzie podstawiony na nowej pętli autobusowej ul. Wyszyńskiego-Polana o godz. 10.00. Kolejny przystanek Police-Rynek, godz. 10.15. Do Trzebieży można dojechać również własnym transportem. Proszę pamiętać o udziale w konkursie na najciekawszą maskotkę wykonaną z ziemniaków i warzyw oraz przygotować się do konkursu na największego ziemniaka, a także dostarczenie ich na metę imprezy. Wszyscy spotykają się o godz. 11:00 w Trzebieży, gdzie pod opieką organizatorów zostawiają swoje prace i udają się na wycieczkę pieszą z przewodnikiem. W tym czasie organizatorzy upieką ziemniaki. Po powrocie będzie ognisko, upieczemy kiełbaski, spróbujemy pieczonych ziemniaków będzie też szereg konkursów. Dla Wszystkich uczestników przewidzieliśmy pamiątkowe znaczki. Uwaga ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń - proszę zgłoszenia wysyłać na mój adres: lp.pw|wagw#lp.pw|wagw lub tel. 504 138 749.

PLAN PRACY POLICKIEGO KLUBU CYKLISTÓW "SAMA RAMA" NA ROK 2018

pobierz plan pracy na rok 2018.

Uwaga! Terminy części imprez mogą ulec przesunięciom niezależnym od organizatorów. Każdej imprezie towarzyszy regulamin, który otrzymują zainteresowani lub wszelkie zmiany ogłaszane są na zebraniach klubowych w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca o godz. 18.00 w MOK-u, w Sali nr 5.
W niedziele, kiedy nie są organizowane imprezy zgodnie z niniejszym planem prowadzone będą "Wycieczki w Nieznane". Zbiórki chętnych uczestników pod pomnikiem Jana Pawła II o godz. 10:00. Wycieczki prowadzi przewodnik.

PLAN PRACY ADFC KREISGRUPPE ODERHAFF DES ALLGEMEINEN DEUTSCHEN FAHRRADCLUBS ORAZ WANDERFREUNDE HAFFKÜSTE e.V. NA ROK 2017

pobierz plan pracy w języku niemieckim

Wanderfreunde%202.jpg
ADFC%202.jpg

Verein ADFC Kreisgruppe Oderhaff

Winfried Zimmermann
Waldstrasse 38
17367 Eggesin
Tel. prywatny: 0049 39779 21 391
E-Mail: ten.xmg|nnamremmiZ.deirfniW#ten.xmg|nnamremmiZ.deirfniW
Wpisowe: 1,5 Euro (wycieczki rowerowe), 2 Euro (wycieczki piesze)
Dane do przelewu:
ADFC Kreisgruppe Oderhaff
Sparkasse Uecker-Randow
IBAN:DE19150504003240002611 Swift: NOLADE21PSW