Nasze propozycje na miesiąc

KWIECIEŃ 2018

Najbliższe zebranie SE "Łarpia" i PKC "Sama Rama" odbędzie się w środę 4 kwietnia 2018 roku, o godz. 18:00 w MOK-u w sali nr 5. Proszę o liczny udział w tym spotkaniu. Po zebraniu jest możliwość zapisania się do "Samej Ramy" oraz do Stowarzyszenia Łarpia.

W sobotę 7 kwietnia 2018 r. Darek Stawiński zaprasza na otwarcie kolejnego bunkra-muzeum przy ul. Mieszka I. Uroczyste otwarcie godz. 13.00. Muzeum będzie prezentować dorobek PRL. Eksponaty do muzeum - mile widziane. Ja juz mam coś w zanadrzu.

W kolejną sobotę 14 kwietnia 2018 zapraszamy na XXII Rodzinny Rajd Rowerowy.
Spotykamy się o godz. 10.00 przed Kompleksem OSiR przy ul. Piaskowej 97. Po rejestracji uczestników wyruszamy na trasę ok. 16 km. Na trasie kilka niespodzianek dla dorosłych i dla dzieci. Zakończenie imprezy na terenie OSiR z poczęstunkiem i konkursami z nagrodami. Dla wszystkich uczestników przewidziano pamiątkowe znaczki rajdowe.

Natomiast w niedzielę 22 kwietnia 2018 r. o godz. 10.00 spotykamy się przy moście na rzece Łarpia w Policach, ul. Goleniowska (zejście od Rynku w dół) w związku z akcją sprzątania wyspy Polickie Łąki i koryta rzeki Łarpia (kajakarze) z okazji Dnia Ziemi. Po sprzątaniu będzie ognisko z pieczeniem kiełbasek (własnych). Organizator zapewnia worki na śmieci i rękawice. Dla wszystkich uczestników przewidziano pamiątkowe znaczki.

PLAN PRACY POLICKIEGO KLUBU CYKLISTÓW "SAMA RAMA" NA ROK 2018

pobierz plan pracy na rok 2018.

Uwaga! Terminy części imprez mogą ulec przesunięciom niezależnym od organizatorów. Każdej imprezie towarzyszy regulamin, który otrzymują zainteresowani lub wszelkie zmiany ogłaszane są na zebraniach klubowych w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca o godz. 18.00 w MOK-u, w Sali nr 5.
W niedziele, kiedy nie są organizowane imprezy zgodnie z niniejszym planem prowadzone będą "Wycieczki w Nieznane". Zbiórki chętnych uczestników pod pomnikiem Jana Pawła II o godz. 10:00. Wycieczki prowadzi przewodnik.

PLAN PRACY ADFC KREISGRUPPE ODERHAFF DES ALLGEMEINEN DEUTSCHEN FAHRRADCLUBS ORAZ WANDERFREUNDE HAFFKÜSTE e.V. NA ROK 2017

pobierz plan pracy w języku niemieckim

Wanderfreunde%202.jpg
ADFC%202.jpg

Verein ADFC Kreisgruppe Oderhaff

Winfried Zimmermann
Waldstrasse 38
17367 Eggesin
Tel. prywatny: 0049 39779 21 391
E-Mail: ten.xmg|nnamremmiZ.deirfniW#ten.xmg|nnamremmiZ.deirfniW
Wpisowe: 1,5 Euro (wycieczki rowerowe), 2 Euro (wycieczki piesze)
Dane do przelewu:
ADFC Kreisgruppe Oderhaff
Sparkasse Uecker-Randow
IBAN:DE19150504003240002611 Swift: NOLADE21PSW