Nasze propozycje na miesiąc

PAŹDZIERNIK 2019

19 października 2019 r. w sobotę zapraszamy na kolejną imprezę pod nazwą "POLICKIE PIECZENIE ZIEMNIAKA", które odbędzie się w Trzebieży na terenie OSiR. W programie: godz. 10.00 - pętla autobusowa linii 107 - specjalny autobus (bezpłatny - w ramach wpisowego), który zawiezie uczestników do Trzebieży.

O godz. 11.00 - Otwarcie imprezy, przywitanie uczestników i krótka wycieczka piesza, pieczenie ziemniaków, posiłek turystyczny, konkursy z nagrodami, w tym konkurs na najciekawszą maskotkę wykonaną z ziemniaka i warzyw (zrobione wcześniej i dostarczone na metę), konkurs na największego ziemniaka, konkurs na najbardziej oryginalne przebranie. Mile widziane występy zespołów ludowych i osób uzdolnionych muzycznie. Dla Wszystkich przewidujemy pamiątkowe znaczki.

godz. 14.00 - zakończenie imprezy, odjazd autobusu do Polic.

Informacje, zgłoszenia i zapisy pod nr tel. (91) 424 13 60 (w godz. 7.00 - 14.00) lub 504 13 87 49 ( w godz. 7.00 - 21.00). Wpisowe 5 zł od osoby. Uwaga ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Nadal prosimy Wszystkich Chętnych dysponujących chwilą wolnego czasu, aby zgłaszali się do prac społeczno-użytecznych na terenie naszej Stanicy Wodnej przy ul. Dębowej w Policach. Prace nie są ciężkie ani trudne. Proszę zgłaszać się do Członka Zarządu - Bosmana Andrzeja Helaka tel. 600 023 280 i umówić na termin. Dla tych osób nagrodą będzie zorganizowany Specjalny Spływ Kajakowy z ogniskiem turystycznym i pieczeniem kiełbasek.

Pozdrawiam i do zobaczenia na imprezach

PLAN PRACY POLICKIEGO KLUBU CYKLISTÓW "SAMA RAMA" NA ROK 2018

pobierz plan pracy na rok 2018.

Uwaga! Terminy części imprez mogą ulec przesunięciom niezależnym od organizatorów. Każdej imprezie towarzyszy regulamin, który otrzymują zainteresowani lub wszelkie zmiany ogłaszane są na zebraniach klubowych w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca o godz. 18.00 w MOK-u, w Sali nr 5.
W niedziele, kiedy nie są organizowane imprezy zgodnie z niniejszym planem prowadzone będą "Wycieczki w Nieznane". Zbiórki chętnych uczestników pod pomnikiem Jana Pawła II o godz. 10:00. Wycieczki prowadzi przewodnik.

PLAN PRACY ADFC KREISGRUPPE ODERHAFF DES ALLGEMEINEN DEUTSCHEN FAHRRADCLUBS ORAZ WANDERFREUNDE HAFFKÜSTE e.V. NA ROK 2017

pobierz plan pracy w języku niemieckim

Wanderfreunde%202.jpg
ADFC%202.jpg

Verein ADFC Kreisgruppe Oderhaff

Winfried Zimmermann
Waldstrasse 38
17367 Eggesin
Tel. prywatny: 0049 39779 21 391
E-Mail: ten.xmg|nnamremmiZ.deirfniW#ten.xmg|nnamremmiZ.deirfniW
Wpisowe: 1,5 Euro (wycieczki rowerowe), 2 Euro (wycieczki piesze)
Dane do przelewu:
ADFC Kreisgruppe Oderhaff
Sparkasse Uecker-Randow
IBAN:DE19150504003240002611 Swift: NOLADE21PSW