Nasze propozycje na miesiąc

CZERWIEC 2017

Jak co roku "Sama Rama" Police zaprasza na największą imprezę promującą komunikację rowerową w Województwie Zachodniopomorskim pod nazwą "Święto Cykliczne".
Tegoroczna, to już ósma, edycja i z tego tytułu w niedzielę, 4 czerwca 2017 r. spotykamy się o godz. 09:45 wyjątkowo, bo przed polickim MOK-iem (na rowerach, w koszulkach klubowych - reprezentacyjnych) i bierzemy udział w corocznym ŚWIĘCIE CYKLICZNYM. Jedziemy w asyście patroli policji do Szczecina pod pomnik A. Mickiewicza. Udział w rajdzie bezpłatny.
W trakcie imprezy nie zabraknie tradycyjnych elementów, takich jak:
- Zjazd Gwiaździsty z terenu Województwa Zachodniopomorskiego,
- Wielki Przejazd Rowerowy ulicami Szczecina oraz Piknik Rowerowy.
Hasłem przewodnim tegorocznej edycji będzie: "Rower się mieści w mieście" wpieramy aktywną mobilność. Chcemy postawić, przed zachodniopomorskimi szkołami, jak największą liczbę parkingów rowerowych. Warunek jest jeden: - łączymy siły, wszystkie ręce na pokład i wspólnie pokazujemy wielkość, siłę i energię rowerzystów. To od Was zależy jaka będzie skala naszych wspólnych działań, dlatego proponujemy Wam wyzwanie. Policzymy wszystkich uczestników Święta i nagrodzimy wysoką frekwencję: - za każdych 100 uczestników Święta Cyklicznego 2017 przekażemy jeden stojak, do postawienia przed zachodniopomorską szkołą, której reprezentacja przyjedzie na Święto najliczniejszą grupą. Zaproście rodziny i znajomych. Zabierzcie dzieci do Szczecina tylko 20 km. Do zobaczenia 04 czerwca 2017r.!

Czerwcowe zebranie klubowe odbędzie się w poniedziałek 05 czerwca 2017 r. w MOK-u o godz. 18:00 w sali nr 5. Proszę o niezawodne przybycie.

Planowany na 4 czerwca Rajd do żubrów w Międzyzdrojach w związku z niedogodnym połączeniem kolejowym został przesunięty na niedzielę 25 czerwca (24. 06 - rusza nowe wakacyjne połączenie parę minut po godz. 8.00 - w Świnoujściu jesteśmy 9.35). W porozumieniu z Wiesiem Królem została również zmieniona trasa rajdu - jedziemy do zagrody żubrów na terenie Niemiec, będą po drodze dwa ciekawe zamki i wiele innych atrakcji. Proszę zabrać parę Euro kieszonkowego (na wstępy, itp). Będziemy podróżować z grupą ŚwIR. Powrót do Szczecina planujemy w godzinach wieczornych. Dla uczestników przewidziano pamiątkowy znaczek. (Proszę o zgłoszenia imienne na lp.pw|wagw#lp.pw|wagw - ilość miejsc ograniczona).

Przypominam, że w dniu 18 czerwca odbędzie się na terenie Niemiec rajd rowerowy Mobilny bez Samochodu. Tym razem zostanie przeprowadzony w rejonie miasta Pasewalk. Dystans do przejechania ok. 50 km. Trasa: Pasewalk, Krugsdorf, Koblenz, Rothenklempenow, Löcknitz, Rossow Zerrenthin, Polzow, Pasewalk. Na trasie, w Löcknitz przewidziano posiłek oraz zwiedzanie muzeum.
Dla polskiej ekipy przewidziano tylko 33 miejsca, w związku z tym chętni winni zgłosić swój udział w rajdzie na adres: lp.pw|wagw#lp.pw|wagw - tylko do dn. 30 maja br. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Organizacyjnie rajd będzie miał następujący przebieg (w skrócie):
1.) W niedzielę 18 czerwca spotkamy się z rowerami na parkingu przed budynkiem Starostwa
Powiatowego w Policach.
2.) Po zgłoszonych i umieszczonych na liście uczestników przyjedzie autobus, a rowery zostaną
zabrane przez bagażówki.
3.) Po przyjeździe do Pasewalku i rozładowaniu rowerów odbędzie się uroczysta inauguracja
imprezy z udziałem Burmistrzów Pasewalku i Polic.
4.) Wyjazd na trasę, pokonanie wyznaczonego przejazdu, posiłek i koncert w Rothenklempenow.
5.) Zakończenie imprezy, załadunek rowerów do bagażówek, uczestnicy wracają autobusem.
6.) Każdy uczestnik winien posiadać dowód osobisty, sprawny rower, zapasową dętkę,
deszczochron i parę Euro kieszonkowego. Należy ubezpieczyć się od nieszczęśliwych
wypadków.
7.) Wszyscy biorący udział jadą w koszulkach klubowych.
8.) Szczegółowe informacje tj. godziny wyjazdu, itp zostaną podane przy e-mailowym
potwierdzeniu przyjęcia na rajd.
9.) Osoby nie zapisane na listę biorą udział na własną odpowiedzialność, a organizator nie
zapewnia im świadczeń.

PLAN PRACY POLICKIEGO KLUBU CYKLISTÓW "SAMA RAMA" NA ROK 2017

pobierz plan pracy na rok 2017.

Uwaga! Terminy części imprez mogą ulec przesunięciom niezależnym od organizatorów. Każdej imprezie towarzyszy regulamin, który otrzymują zainteresowani lub wszelkie zmiany ogłaszane są na zebraniach klubowych w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca o godz. 18.00 w MOK-u, w Sali nr 5.
W niedziele, kiedy nie są organizowane imprezy zgodnie z niniejszym planem prowadzone będą "Wycieczki w Nieznane". Zbiórki chętnych uczestników pod pomnikiem Jana Pawła II o godz. 10:00. Wycieczki prowadzi przewodnik.

PLAN PRACY ADFC KREISGRUPPE ODERHAFF DES ALLGEMEINEN DEUTSCHEN FAHRRADCLUBS ORAZ WANDERFREUNDE HAFFKÜSTE e.V. NA ROK 2017

pobierz plan pracy w języku niemieckim

Wanderfreunde%202.jpg
ADFC%202.jpg

Verein ADFC Kreisgruppe Oderhaff

Winfried Zimmermann
Waldstrasse 38
17367 Eggesin
Tel. prywatny: 0049 39779 21 391
E-Mail: ten.xmg|nnamremmiZ.deirfniW#ten.xmg|nnamremmiZ.deirfniW
Wpisowe: 1,5 Euro (wycieczki rowerowe), 2 Euro (wycieczki piesze)
Dane do przelewu:
ADFC Kreisgruppe Oderhaff
Sparkasse Uecker-Randow
IBAN:DE19150504003240002611 Swift: NOLADE21PSW