Nasze propozycje na miesiąc

STYCZEŃ 2018

Kolejna impreza to IX Polickie Palenie Choinek "Zabierz swoją starą", która odbędzie się w sobotę, 20 stycznia 2018 r. o godz. 19.00 na Polanie za Szkołą Podstawową Nr 8 w Policach. Przewidziano ognisko z możliwością pieczenia kiełbasek (własnych), podobnie z możliwością grzania wina. W związku z tym apelujemy, aby po świętach nie wyrzucać swoich choinek na śmietnik, ale dostarczyć je na polanę za SP nr 8 celem wspólnego i "humanitarnego" spalenia ich w ognisku.

3 lutego 2018 spotkamy się znów o godz. 19.00, ale tym razem przed Centrum Handlowym HOSSO (dawna Kinga), końcowy przystanek linii autobusowej 107, by wziąć udział w Nocnym Rajdzie z Pochodniami (można będzie je zastąpić latarkami). Trasa prowadzi przez Puszczę Wkrzańską, a zakończenie będzie na terenie Stanicy "Łarpia". Proszę zabrać parę groszy kieszonkowego i kiełbaski do pieczenia w ognisku.

PLAN PRACY POLICKIEGO KLUBU CYKLISTÓW "SAMA RAMA" NA ROK 2017

pobierz plan pracy na rok 2017.

Uwaga! Terminy części imprez mogą ulec przesunięciom niezależnym od organizatorów. Każdej imprezie towarzyszy regulamin, który otrzymują zainteresowani lub wszelkie zmiany ogłaszane są na zebraniach klubowych w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca o godz. 18.00 w MOK-u, w Sali nr 5.
W niedziele, kiedy nie są organizowane imprezy zgodnie z niniejszym planem prowadzone będą "Wycieczki w Nieznane". Zbiórki chętnych uczestników pod pomnikiem Jana Pawła II o godz. 10:00. Wycieczki prowadzi przewodnik.

PLAN PRACY ADFC KREISGRUPPE ODERHAFF DES ALLGEMEINEN DEUTSCHEN FAHRRADCLUBS ORAZ WANDERFREUNDE HAFFKÜSTE e.V. NA ROK 2017

pobierz plan pracy w języku niemieckim

Wanderfreunde%202.jpg
ADFC%202.jpg

Verein ADFC Kreisgruppe Oderhaff

Winfried Zimmermann
Waldstrasse 38
17367 Eggesin
Tel. prywatny: 0049 39779 21 391
E-Mail: ten.xmg|nnamremmiZ.deirfniW#ten.xmg|nnamremmiZ.deirfniW
Wpisowe: 1,5 Euro (wycieczki rowerowe), 2 Euro (wycieczki piesze)
Dane do przelewu:
ADFC Kreisgruppe Oderhaff
Sparkasse Uecker-Randow
IBAN:DE19150504003240002611 Swift: NOLADE21PSW