Nasze propozycje na miesiąc

LUTY 2017

Najbliższe zebranie PKC Sama Rama i SE Łarpia odbędzie się wyjątkowo w poniedziałek 13 lutego 2017 o godz. 18:00 w MOK-u, sala nr 5. Prosimy o niezawodne przybycie.

Kolejny Nocny Rajd z Pochodniami odbędzie się w sobotę 18 lutego 2017 r. Spotykamy się o godz. 19:00 przed CHU Kinga (końcowy przystanek linii autobus. Nr 107) z pochodniami lub latarkami i udajemy się na trasę rajdu. Na trasie przewidziane jest "wstąpienie na herbatkę" (proszę o zabranie paru złotych kieszonkowego). Wędrówka odbędzie się duktami Puszczy Wkrzańskiej, a zakończy się na terenie Stanicy Wodnej SE Łarpia przy ul. Dębowej w Policach. Proszę pamiętać o zabraniu kiełbasek do pieczenia w ognisku i aparatów fotograficznych. Każdy uczestnik otrzyma pamiątkowy znaczek lub plakietkę.

Tegoroczna impreza ekologiczna "Każdy Ptaszek ma swój Daszek" odbędzie się w sobotę 4 marca 2017 r. Spotykamy się na polanie za Szkołą Podstawową nr 8 o godz. 11:00. Wszyscy uczestnicy przynoszą budki lęgowe dla ptaków, których przydatność zostanie oceniona i nagrodzona. Będzie ognisko i pieczenie kiełbasek oraz konkursy z nagrodami. Dla wszystkich uczestników przewidujemy pamiątkowe znaczki rajdowe.

PLAN PRACY POLICKIEGO KLUBU CYKLISTÓW "SAMA RAMA" NA ROK 2017

pobierz plan pracy na rok 2017.

Uwaga! Terminy części imprez mogą ulec przesunięciom niezależnym od organizatorów. Każdej imprezie towarzyszy regulamin, który otrzymują zainteresowani lub wszelkie zmiany ogłaszane są na zebraniach klubowych w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca o godz. 18.00 w MOK-u, w Sali nr 5.
W niedziele, kiedy nie są organizowane imprezy zgodnie z niniejszym planem prowadzone będą "Wycieczki w Nieznane". Zbiórki chętnych uczestników pod pomnikiem Jana Pawła II o godz. 10:00. Wycieczki prowadzi przewodnik.

PLAN PRACY ADFC KREISGRUPPE ODERHAFF DES ALLGEMEINEN DEUTSCHEN FAHRRADCLUBS ORAZ WANDERFREUNDE HAFFKÜSTE e.V. NA ROK 2017

pobierz plan pracy w języku niemieckim

Wanderfreunde%202.jpg
ADFC%202.jpg

Verein ADFC Kreisgruppe Oderhaff

Winfried Zimmermann
Waldstrasse 38
17367 Eggesin
Tel. prywatny: 0049 39779 21 391
E-Mail: ten.xmg|nnamremmiZ.deirfniW#ten.xmg|nnamremmiZ.deirfniW
Wpisowe: 1,5 Euro (wycieczki rowerowe), 2 Euro (wycieczki piesze)
Dane do przelewu:
ADFC Kreisgruppe Oderhaff
Sparkasse Uecker-Randow
IBAN:DE19150504003240002611 Swift: NOLADE21PSW