Nasze propozycje na miesiąc

KWIECIEŃ 2017

W sobotę 8 kwietnia wszyscy chętni do sprzątania wód rzeki Łarpi z pokładu kajaka spotykają się o godz. 11:oo na terenie Stanicy Wodnej przy ul. Dębowej. Akcją sprzątania w imieniu SE "Łarpia" kieruje Andrzej Helak. Każda załoga kajaka otrzyma rękawice i worki na śmieci. Proszę wykonać sobie tzw. podbieraki do zbierania śmieci na wodzie. Po zakończeniu akcji sprzątania przewidziano ognisko z pieczeniem kiełbasek (tym razem własnych).
—-
Natomiast w dniu 19 kwietnia odbędzie się kolejny Rajd Pieszy Szlakiem Polickiego Bobra dla uczniów klasy ekologicznej Gimnazjum nr 3. Długość trasy ok. 5 km. Zainteresowane osoby tym tematem mile widziane. Na zakończenie wędrówki planujemy ognisko z pieczeniem kiełbasek (własnych).

Z kolei 23 kwietnia odbędzie się kolejny Rodzinny Rajd Rowerowy połączony z III Historycznym Rajdem Rowerowym pod hasłem "Śladami niemieckich obozów II wojny św." Trasa ok. 15 km po terenie płaskim. Na trasie przewodnicy zaprezentują wiele ciekawostek historycznych. Zbiórka uczestników i zapisy o godz. 10.30 przed budynkiem Kompleksu OSiR ul. Piaskowa. Wyjazd na trasę godz. 11.00. Zakończenie z pieczeniem kiełbasek ok. godz. 13.00. Każdy zapisany uczestnik otrzyma pamiątkowy znaczek.

23 kwietnia o godz. 14:00 na terenie Stanicy Wodnej SE "Łarpia" przy ul. Dębowej odbędzie się Inauguracja Sezonu Kajakowego 2017. Będzie ognisko, proszę zabrać kiełbaski do pieczenia.

PLAN PRACY POLICKIEGO KLUBU CYKLISTÓW "SAMA RAMA" NA ROK 2017

pobierz plan pracy na rok 2017.

Uwaga! Terminy części imprez mogą ulec przesunięciom niezależnym od organizatorów. Każdej imprezie towarzyszy regulamin, który otrzymują zainteresowani lub wszelkie zmiany ogłaszane są na zebraniach klubowych w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca o godz. 18.00 w MOK-u, w Sali nr 5.
W niedziele, kiedy nie są organizowane imprezy zgodnie z niniejszym planem prowadzone będą "Wycieczki w Nieznane". Zbiórki chętnych uczestników pod pomnikiem Jana Pawła II o godz. 10:00. Wycieczki prowadzi przewodnik.

PLAN PRACY ADFC KREISGRUPPE ODERHAFF DES ALLGEMEINEN DEUTSCHEN FAHRRADCLUBS ORAZ WANDERFREUNDE HAFFKÜSTE e.V. NA ROK 2017

pobierz plan pracy w języku niemieckim

Wanderfreunde%202.jpg
ADFC%202.jpg

Verein ADFC Kreisgruppe Oderhaff

Winfried Zimmermann
Waldstrasse 38
17367 Eggesin
Tel. prywatny: 0049 39779 21 391
E-Mail: ten.xmg|nnamremmiZ.deirfniW#ten.xmg|nnamremmiZ.deirfniW
Wpisowe: 1,5 Euro (wycieczki rowerowe), 2 Euro (wycieczki piesze)
Dane do przelewu:
ADFC Kreisgruppe Oderhaff
Sparkasse Uecker-Randow
IBAN:DE19150504003240002611 Swift: NOLADE21PSW