Nasze propozycje na miesiąc

LISTOPAD 2017

w środę 8 listopada 2017 r. odbędzie się Walne Zebranie SE "Łarpia". Zebranie odbędzie się w polickim MOK-u ul. Siedlecka, sala nr 5 o godz. 18:00. Proszę o uregulowanie składek członkowskich (będzie to można zrobić na zebraniu). Ze względu na wagę omawianych spraw proszę o zarezerwowanie sobie czasu i niezawodne przybycie.

Z kolei w piątek 10 listopada o godz. 16.30 w Parku "Solidarności" odbędzie się uroczyste odsłonięcie głazów pamiątkowych poświęconych wielkim Polakom. Burmistrz Polic zaprasza wszystkich mieszkańców. Wcześniej, bo o godz. 15.00 w kościele pw. św. Kazimierza odbędzie się uroczysta Msza św.

Dzień później, 11 listopada w polickim MOK-u o godz. 13.00 rozpocznie się "Rodzinny Śpiewnik Patriotyczny", a o godz. 18.00 koncert "Ułani, ułani". Dla każdego uczestnika koncertu przewidziano "Śpiewnik patriotyczny".

Biblioteka im. M. Skłodowskiej-Curie w Policach, ul. Wojska Polskiego 15 zaprasza 17 listopada (piątek) o godz. 18.00 na otwarcie wystawy dokumentów ze zbiorów prywatnych Mirka Wacewicza i Marcina Przydatka "Puszcza Bukowa jakiej nie znacie…"

25 listopada (sobota) zapraszamy na polsko-niemiecki Rajd Pieszy - bez granic "Od Głębokiego do Muzeum Techniki". Spotykamy się na pętli autobusowej o godz. 10.00 na Głębokim. Autobus linii 106 (spod dawnej Kingi rusza o godz. 9.30 - przyjazd na Głębokie 9.50). Proszę zabrać aparat fotograficzny i kawałek kiełbasy do pieczenia w ognisku. Dla wszystkich uczestników przewidziano pamiątkowe znaczki. Uwaga. Na rajd będą przyjmowane zgłoszenia na mój adres : lp.pw|wagw#lp.pw|wagw ponieważ na wystawę "Po prostu rower - Einfach Fahrrad". Na wystawę może wejść ograniczona ilość osób - decyduje kolejność zgłoszeń.

PLAN PRACY POLICKIEGO KLUBU CYKLISTÓW "SAMA RAMA" NA ROK 2017

pobierz plan pracy na rok 2017.

Uwaga! Terminy części imprez mogą ulec przesunięciom niezależnym od organizatorów. Każdej imprezie towarzyszy regulamin, który otrzymują zainteresowani lub wszelkie zmiany ogłaszane są na zebraniach klubowych w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca o godz. 18.00 w MOK-u, w Sali nr 5.
W niedziele, kiedy nie są organizowane imprezy zgodnie z niniejszym planem prowadzone będą "Wycieczki w Nieznane". Zbiórki chętnych uczestników pod pomnikiem Jana Pawła II o godz. 10:00. Wycieczki prowadzi przewodnik.

PLAN PRACY ADFC KREISGRUPPE ODERHAFF DES ALLGEMEINEN DEUTSCHEN FAHRRADCLUBS ORAZ WANDERFREUNDE HAFFKÜSTE e.V. NA ROK 2017

pobierz plan pracy w języku niemieckim

Wanderfreunde%202.jpg
ADFC%202.jpg

Verein ADFC Kreisgruppe Oderhaff

Winfried Zimmermann
Waldstrasse 38
17367 Eggesin
Tel. prywatny: 0049 39779 21 391
E-Mail: ten.xmg|nnamremmiZ.deirfniW#ten.xmg|nnamremmiZ.deirfniW
Wpisowe: 1,5 Euro (wycieczki rowerowe), 2 Euro (wycieczki piesze)
Dane do przelewu:
ADFC Kreisgruppe Oderhaff
Sparkasse Uecker-Randow
IBAN:DE19150504003240002611 Swift: NOLADE21PSW