Nasze propozycje na miesiąc

MARZEC 2017

W sobotę, 11 marca 2017 r. w godz. 18.00 - 19.00 zostanie rozegrana kolejna Bitwa o Stolec. W programie: Pokaz musztry, atak oddziałów piechoty, ogniska obozowe. Daniel Zimnicki - nowy właściciel pałacu serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych. Proszę nie zapomnieć aparatów fotograficznych i kiełbasek do pieczenia w ognisku. Dojazd we własnym zakresie.
—-
Z kolei Joasia Olszowska zaprasza wszystkie Panie, Panów też, na kolejną edycję Rowerowego Dnia Kobiet. Spotkanie uczestników imprezy pod pomnikiem Czynu Polaków , w Szczecinie na Jasnych Błoniach w sobotę, 18 marca br. o godz. 10:00. Impreza z wieloma niespodziankami zakończy się w Tanowie. Proszę o odświętne udekorowanie rowerów i pamiętajcie o zdjęciach.

Szczecińskie Kluby PTTK zapraszają na "Kolarskie Powitanie Wiosny 2017", które odbędzie się 19 marca. Zbiórka uczestników przy Jeziorku Słonecznym w Szczecinie-Gumieńce, o godz. 10:00, potem przejazd przez Stobno, Bobolin do Warnika. Wpisowe 4 zł, świadczenia - plakietka rajdowa.

"Sama Rama" Police i GCEiR - OSiR w Trzebieży zapraszają na doroczną imprezę pod hasłem "Topienie Marzanny i Powitanie Wiosny 2017" z udziałem Morsów. Impreza rozpocznie się w niedzielę 26 marca 2017 o godz. 12:00 na trzebieskiej plaży OSiR-u. Dojazd we własnym zakresie. Zgłoszenia imienne tylko do 20 marca na adres: lp.pw|wagw#lp.pw|wagw
Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Po tym terminie nie zapewniamy świadczeń. Dla zgłoszonych uczestników przewidziano okolicznościowy znaczek i "coś na ząb". Na mecie imprezy będą mile widziane przyniesione kukły Marzanny, a także kolorowe przebrania uczestników. Będą też wesołe konkursy z nagrodami i "złota korona" dla Królowej Wiosny.

PLAN PRACY POLICKIEGO KLUBU CYKLISTÓW "SAMA RAMA" NA ROK 2017

pobierz plan pracy na rok 2017.

Uwaga! Terminy części imprez mogą ulec przesunięciom niezależnym od organizatorów. Każdej imprezie towarzyszy regulamin, który otrzymują zainteresowani lub wszelkie zmiany ogłaszane są na zebraniach klubowych w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca o godz. 18.00 w MOK-u, w Sali nr 5.
W niedziele, kiedy nie są organizowane imprezy zgodnie z niniejszym planem prowadzone będą "Wycieczki w Nieznane". Zbiórki chętnych uczestników pod pomnikiem Jana Pawła II o godz. 10:00. Wycieczki prowadzi przewodnik.

PLAN PRACY ADFC KREISGRUPPE ODERHAFF DES ALLGEMEINEN DEUTSCHEN FAHRRADCLUBS ORAZ WANDERFREUNDE HAFFKÜSTE e.V. NA ROK 2017

pobierz plan pracy w języku niemieckim

Wanderfreunde%202.jpg
ADFC%202.jpg

Verein ADFC Kreisgruppe Oderhaff

Winfried Zimmermann
Waldstrasse 38
17367 Eggesin
Tel. prywatny: 0049 39779 21 391
E-Mail: ten.xmg|nnamremmiZ.deirfniW#ten.xmg|nnamremmiZ.deirfniW
Wpisowe: 1,5 Euro (wycieczki rowerowe), 2 Euro (wycieczki piesze)
Dane do przelewu:
ADFC Kreisgruppe Oderhaff
Sparkasse Uecker-Randow
IBAN:DE19150504003240002611 Swift: NOLADE21PSW