Radler Stammtisch w Moenkebude

Rozwój kontaktów międzynarodowych na polu turystyki rowerowej to nie tylko wspólne uczestnictwo w szeregu imprez. Czasem trzeba wspólnie usiąść przy stole by opracować plany działania na rok bieżący czy lata następne.

1.JPG

Takie właśnie spotkanie pod nazwą "Radler Stammtisch Stettinerhaff" odbyło się w dniu 29 kwietna 2010 r. w Mönkebude na terenie Niemiec.W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele zarówno niemieckich jak i polskich klubów rowerowych. STKK PTTK "88" Szczecin reprezentował Jerzy Winsze a PKC "Sama Rama" Police reprezentowana była przez Wiesława Gawła i Michała Olszewskiego.

2.JPG

Zarówno kluby niemieckie jak i polskie zaprezentowały swoje propozycje imprez w najbliższym okresie. W końcowej fazie spotkania wypracowano propozycję wspólnego udziału miłośników dwóch kółek w takich imprezach jak: Rajd rowerowy na trasie Bellin - Alt Warp - Bellin w dniu 15 maja, Wędrówka do rez. Świdwie - 29 maja, Mobilny bez samochodu w dniu 13 czerwca, 750-lecie Ueckermünde w dniu 10 lipca czy III Rajd Szlakiem Książęcego rodu Gryfitów w dniach 11-12 września br.

3.JPG

Na zakończenie wizyty towarzystwie Heinza Fischera - jednego z współorganizatorów można było obejrzeć ciekawe zakątki kompleksu rekreacyjno-wczasowego, w którym toczyły się obrady.

(wgaw)