Rowerem do Inkubatora Kultury

Data Sierpniowej Masy Krytycznej zbiegła się z obchodami pierwszej rocznicy działalności Szczecińskiego Inkubatora Kultury. Z tego tytułu na zaproszenie "Rowerowego Szczecina" dziesięcioro członków PKC "Sama Rama" w piątek , 31 sierpnia 2012 r. zjawiło się pod pomnikiem Colleoniego na pl. Lotników w Szczecinie.

1.JPG
2.JPG

W towarzystwie ponad 100 rowerzystów z innych klubów, asysty zmotoryzowanej policji ruszyliśmy zwartą grupą przez miasto wzdłuż szlaku "Niezwykłych szczecinian i ich kamienic". Z tego tytułu otrzymaliśmy od organizatorów wycinki okolicznościowego planu miasta. Wydarzenie to było niejako kulturalny wstępem, podczas którego uczestnicy przejazdu mogli z poziomu roweru obejrzeć Szczecin - od strony zabytkowych kamienic.

Po przejechaniu ok. 15 km cała kawalkada rowerzystów wjechała na teren ogrodu Szczecińskiego Inkubatora Kultury (al. Wojska Polskiego 90).

11.JPG
12.JPG

Tam na uczestników przejazdu czekała muzyczna niespodzianka przygotowana przez kwartet smyczkowy Baltic Neopolis Orchestra. Wszystkich gości przynajmniej na kolejne sto lat uwieczniła z wysokiego balkonu swoim wielkoformatowym aparatem Aleksandra Kubiak ze Stowarzyszenia Aloha.

13.JPG
14.JPG

Później przy ognisku i rytmach serwowanych przez dwie formacje muzyczne, które powstały w ciągu minionego roku pod dachem Szczecińskiego Inkubatora Kultury Bossa na Boca i SMOTH piekliśmy kiełbaski ufundowane przez jubilata.

15.JPG
16.JPG

W ogrodzie stanął duży namiot Wielonarodowego Korpusu Północno-Wschodniego, którego przedstawiciele promowali tematykę wojskową.

17.JPG
18.JPG

Zaproszono nas również do Sali Kinowej gdzie czekała kawa i urodzinowy tort sponsorowany przez cukiernię Koch.

Po czym dalej prezentowały się zespoły muzyczne i towarzyszący im wykonawcy.

23.JPG
24.JPG

W zapadających ciemnościach ok. godz. 21:00 ruszyliśmy ścieżką rowerową przez Głębokie, Tanowo do Polic.

22.JPG

Wielki prezent tego wieczoru sprawiła nam pogoda, bo po całodniowym deszczu pod wieczór zrobiło się naprawdę sucho, ciepło i przyjemnie.

(wgaw)
(Kasia)
(Adalbert)
(Trendix2)