Rowerowy Dzień Kobiet 2012

Niesprzyjająca pogoda jaka w sobotni ranek, 10 marca 2012 r. powitała Police nie odstraszyła dziewczyn z "Samej Ramy" by wziąć udział w Rowerowym Dniu Kobiet. Na zaproszenie Rowerowego Szczecina, a przede wszystkim  Asi Olszewskiej ze sklepu rowerowego MadBike o godz. 10:00 na placu Lotników w Szczecinie zjawiło się 28 pań z rowerami, w tym sześć z Polic.

1.JPG

Trasa prowadziła ścieżką rowerową przez Park Kasprowicza na Głębokie. Po drodze czekały na nas dwie niespodzianki. Jedna to duży transparent rozpięty na wiadukcie z napisem "Kobieta na rowerze to CUDO w plenerze" a wykonana przez Panów z Rowerowego Szczecina.

2.JPG
3.JPG

Kolejną atrakcją był pokaz ratownictwa medycznego przeprowadzony przez wolontariuszy firmy "Enea Operator". Po krótkim odpoczynku na Głębokim i obdarowaniu nas prezentem przez Red-Bull pojechaliśmy dalej nad kolejne jezioro Bartoszewo.

Po serii wspólnych zdjęć otrzymaniu upominków w postaci apteczek rowerowych, pakietów pierwszej pomocy, akcesoriów rowerowych itp. pożegnałyśmy organizatorów i udałyśmy się do gospody "Uroczysko" na kawę.

4.JPG
5.JPG
6.JPG

Pozostałe uczestniczki Rowerowego Dnia Kobiet udały się w drogę powrotną do Szczecina przez polanę przy Leśniczówce "Białej". Tutaj na Panie czekało losowanie upominków oraz rzetelny kurs pierwszej pomocy zakończony "egzaminem" praktycznym na fantomie, za co można było otrzymać apteczkę rowerową.

7.JPG
8.JPG

My z kolei przez Leśno Stare powróciłyśmy do Polic. Trasa wycieczki wyniosła ok. 30 km. Z  ciekawostek: należy wspomnieć, że  najmłodsza uczestniczka to uczennica II kl. podstawówki, a także iż jedna z Pań jechała na rowerze poziomym.

(urszula + studio na tandemie)