Rowerowy Dzień Kobiet 2016

W sobotę 5 marca 2016 szczecińskie cyklistki, do których dołączyły nasze koleżanki z "Samej Ramy" spotkały się pod Pomnikiem Czynu Polaków na Jasnych Błoniach. Panie kochające zwierzęta przywiozły ze sobą karmę i wiele innych rzeczy potrzebnych zwierzętom (psom i kotom), które są pod opieką szczecińskiego TOZ-u.

Po krótkim wyjaśnieniu zasad imprezy i przypomnieniu, że to już piąta edycja Rowerowego Dnia Kobiet ponad 100 kobiet wyruszyło na rowerowa wycieczkę ze Szczecina do Tanowa.

Szczególną uwagę zwracały rowery uczestniczek wyjazdu, które zostały pięknie udekorowane kwiatami. Dzięki temu drobnemu akcentowi można było poczuć zbliżającą się wiosnę.

Panie musiały przejechać ścieżkami rowerowymi około 40 km, by dojechać do gospody "Lawendowa" w Tanowie, gdzie zatrzymały się na dłużej przy płonącym ognisku.

Tu też czekały instruktorki ze studia tańca Anny Kowalskiej. Dziewczyny tańczyły więc zumbę i mimo przejechanej trasy świetnie się bawiły. Był też czas na posiłek.

Ratownicy medyczni towarzyszący paniom w czasie jazdy przeprowadzili pokaz kilku scenek z zakresu udzielania pierwszej pomocy. Na zakończenie każda z pań otrzymała drobny upominek od marki LIV. Organizatorem wyjazdu był sklep Mad Bike i Joasia Olszowska.

(anhel)
(adalbert)
(wk1)
(snowicki)
(gorajski)
(kluczyński)
(micolski)