Sama Rama żegna 2013 rok

Już po raz czwarty Sama Rama została zaproszona na bal karnawałowy pod hasłem "Sylwester nad morzem". Toteż 31 grudnia 2013 roku dojechaliśmy do Łukęcina, do ośrodka "Bajka" ulokowanego w uroczym segmencie wypoczynkowym pamiętającym jeszcze okres międzywojenny.

1.JPG
2.JPG

Po rozlokowaniu się w dwuosobowych, cieplutkich pokoikach pospacerowaliśmy przywitać się z morzem i zobaczyć grudniowy zachód słońca. Wracając, już w zapadających ciemnościach mogliśmy oglądać iluminacje zdobiące Łukęcin.

O godz. 20:00, przy dźwiękach zespołu ACORD weszliśmy na salę balową, by w dość licznym gronie wziąć udział w tradycyjnym balu pożegnania starego roku i witania nowego.

W wesołej atmosferze, muzyce, tańcach i konkursach dotrwaliśmy do godz. 24:00.

Szampan, życzenia noworoczne i ognie sztuczne sprawiły, że znaleźliśmy się w rzeczywistości 2014 roku.

Wesoła zabawa trwała nadal. W trakcie zmagań kolejnego konkursu, z zamianą marynarek wybrano królową i króla balu - Kingę i Łukasza. Ogłoszono również wyniki konkursu na najciekawsze nakrycie głowy, w którym bezapelacyjnie zwyciężył żółty kask Michała.

Pierwszy dzień Nowego Roku spędziliśmy na zwiedzaniu okolicy. Zainspirowała nas architektura nowo wybudowanego Domu Zakonnego Ojców Paulinów w Łukęcinie oraz zabudowa i iluminacje o charakterze świątecznym Pobierowa i Pustkowa.

Trzeci dzień pobytu nad morzem poświęciliśmy na zwiedzanie Pustkowa, Trzęsacza i Rewala.

Po obiedzie opuściliśmy gościnny Łukęcin życząc wszystkim Udanego Roku 2014.

41.JPG
42.JPG

(wgaw)
(adalbert)
(klaudia)
(micolski)