Stare miasto się bawi

Pod takim hasłem został zorganizowany w sobotę 23 czerwca 2012 r. kolejny osiedlowy festyn rodzinny. Jeszcze przed południem na boisku Gimnazjum nr 3 w Policach zebrała się spora grupa mieszkańców osiedla, do których słowa powitania i życzenia miłej zabawy złożyli Wiceburmistrz Jakub Pisański, Naczelnik Wydziału Oświaty Witold Stefański, Kierownik OPS-u Gabryiela Doba oraz Przewodnicząca Rady Osiedla nr 2 Krystyna Seweryńczuk.

1.JPG
3.JPG

Przy pięknej, słonecznej acz kol wiek wietrznej pogodzie już na wstępie swoje umiejętności wokalne i instrumentalne zaprezentowała osiedlowa młodzież. W tym czasie na boisku szkolnym odbywały się konkursy sportowe m. in. rzut kaloszem na odległość, zabawy na "dmuchanym zamku".

11.JPG
12.JPG
16.JPG

W trakcie festynu odbywała się zbiórka pieniędzy na wyjazd dzieciaków do ZOO w Ueckermünde, można było też za symboliczną złotówkę skosztować pyszności przygotowanych przez panie z rady osiedlowej nr 2 m. in. ciast, chleba ze smalcem i ogórkiem kiszonym czy grochówki z kuchni polowej przygotowanej przez Ochotniczą Straż Pożarną z Tanowa.

7.JPG

Swoje stoisko zeprezentowało również Stowarzyszenie Przyjaciół Ziemi Polickiej "SKARB" oraz Społeczne Stowarzyszenie Ratownictwa Medycznego gdzie można było się nauczyć udzielania pierwszej pomocy.

5.JPG

Po godzinie 12:00 przyszedł czas na spartakiadę rodzinną organizowaną PKC "Sama Rama". Konkursy w ramach spartakiadowych zmagań wzbudziły duże zainteresowanie i na starcie stanęło aż siedemnaście drużyn, wykonując zadania na poszczególnych stolikach stacyjkach.

18.JPG

Przy pomocy Uli, Wiolety i Asi pracowników OPS-u udało nam się dość szybko i sprawnie przeprowadzić wszystkie konkurencje, m.in. quiz historyczny o gminie Police, układanie elementu krajobrazu Starego Miasta, ocena wagi kamienia, rozpoznawanie nasion roślin, przenoszenie wody i kręgle.

2.JPG
13.JPG
15.JPG
20.JPG
21.JPG
23.JPG
24.JPG

Po zakończeniu zmagań nastąpiło podliczenie punktów i nagrodzenie trzech najlepszych zespołów. Były to: I miejsce zajęły "Biedroneczki", II lokatę przyznano Agnieszce z Darią, a III miejsce zdobyła Klaudia z Marysią Sidor. Pozostali uczestnicy spartakiady otrzymali nagrody pocieszenia.

28.JPG

W tym tez czasie studenci szczecińskich wyższych uczelni wykonywali pokaz-demonstrację ćwiczeń chemiczno-fizycznych dla publiczności.

25.JPG

Zachętą do zadbania o swoją kondycję był pokaz aerobiku przygotowany przez Anię Kotarską i jej uczennice z Gimnazjum nr 3.

32.JPG

Impreza została zakończona wspólnym zdjęciem organizatorów, a także umową o kontynuacji współpracy przy organizacji kolejnych imprez.

31.JPG

(dariusz)