Uroczyste zebranie klubu

Pierwsze w 2012 roku zebranie PKC "Sama Rama" odbyło się 10 stycznia i miało uroczysty charakter. Jak każde klubowe spotkanie tak i tym razem otworzył je Prezes Wiesław Gaweł informując, że właśnie rozpoczynamy ósmy rok działalności polickich cyklistów. Po przywitaniu zaproszonych gości i członków klubu prezes zaprezentował sprawozdanie z działalności "Samej Ramy" w 2011 r. zaznaczając, że braliśmy udział w 58 różnego rodzaju zamierzeniach (rajdy, wycieczki nieznane, obozy wędrowne, pielgrzymki rowerowe czy wyprawy po Europie i Afryce). W trakcie realizacji tych zamierzeń brało w nich udział 1750 naszych klubowiczów.

1.JPG

W dalszej części spotkania Prezes wręczył pamiątkowe dyplomy i puchary wyróżniającym się cyklistom i instytucjom współpracującym z klubem. Wśród wyróżnionych znaleźli się rodzina Olszewskich, rodzina Zajdel, rodzina Ziemniewiczów, rodzina Cicheckich a także Jerzy Król, Małgorzata Najmark, Zbigniew Zazula, Dariusz Nowicki, Grażyna Krupowies, Grzegorz Gapys, Aneta Bała, Bogusława Nowicka, Kazimiera Nowak i Jerzy Szczęsny a także Zarząd Gminy Police, Komenda Powiatowa Policji, SMZP "Skarb".

2.JPG

Przedstawiciel KPP mł. asp. Jolanta Szalińska wręczyła wszystkim członkom klubu odblaskowe opaski sygnalizacyjne oraz pakiety materiałów informacyjnych związanych z tematyką "Ekologiczny kierowca".

3.JPG

Dalsza część; spotkania odbyła się już przy ciastku i kawie, w trakcie której omówiono cykl najbliższych imprez w miesiącu styczniu, takich jak: III Polickie Palenie Choinek, Nocny Rajd z Pochodniami i XIX Długa Noc Muzeów w Berlinie.

4.JPG

Zebranie zamknięto informacją-zaproszeniem na wieczór promocji książki pod red. W. Potkańskiego "Police na przestrzeni dziejów" w dniu 12.01.2012 w polickiej Bibliotece.