Wszyscy jadą do Nowego Warpna

W sobotę 25 sierpnia 2012 "Sama Rama" umówiła się z "Rowerowym Szczecinem" na wspólny przejazd rowerowy pod hasłem "Wszyscy jadą do Nowego Warpna". Właśnie tam miały się odbyć IV Targi Ekonomii Społecznej połączone z dorocznymi Dożynkami.

1.JPG
2.JPG

Na miejsce spotkania uczestników przejazdu wyznaczyliśmy sobie Tanowo. O godz. 11.30 pojawili się tu z wielką flagą nie tylko Szczecinianie, ale też rowerzyści z Pilchowa i Stargardu Szczecińskiego.

3.JPG
4.JPG
5.JPG
6.JPG

Po formalnych ustaleniach ruszyliśmy w kierunku Dobieszczyna i po pokonaniu 11 km Siwobrody zarządził przerwę na posiłek.

7.JPG
8.JPG

Potem rozjeżdżoną przez ciągniki wywożące drzewo z lasu jechaliśmy do Nowego Warpna gdzie miało się spotkać całe towarzystwo rowerowe i doroczne świętowanie z wieloma atrakcjami.

9.JPG
10.JPG
11.JPG
12.JPG

Jedną z nich był uroczysty przemarsz korowodu z wieńcami sołectw, był też duży chleb, krojony przez starostów nowowarpieńskich dożynek. Nie zabrakło występów na scenie, śpiewów, tańców, imprezę poprowadził Pan Wiesław Łagiewka, znany aktor Teatru Polskiego w Szczecinie.

13.JPG
14.JPG
15.JPG

Jak co roku na Targach reprezentowały się fundacje, stowarzyszenia oraz spółdzielnie socjalne działające na terenie naszego regionu.

16.JPG
17.JPG
18.JPG

Wielkie zainteresowanie wzbudziły fretki, króliki, świnki morskie, mała świnka oraz młody dzik, oswojony malec, który bardzo lubił nie tylko dzieci ale też podkradanie jedzenia.

19.JPG
20.JPG

Penetrujemy Nowe Warpno, robimy zdjęcia przy odsłoniętym 18 sierpnia 2012 r. pomniku rybaka i podglądamy występy zaproszonych zespołów estradowych.

21.JPG
22.JPG

Pada hasło powrotu. Jedziemy przez Trzebież gdzie na terenie GOSiR-u robimy kolejną przerwę aby spróbować smażonej rybki a potem wracamy w kierunku Jasienicy by tu rozstać się z miłym towarzystwem z "Rowerowego Szczecina" i wrócić do Polic.

23.JPG
24.JPG

(snowicki)
(siwobrody)